Összes oldalmegjelenítés

2010. november 24., szerda

steak burgonya

ezt mar annyifelekeppen csinaltam, de most jo sokat :) egyszerre 2 tepsivel :P egyen mindenki
Szoval fogtam ugy kb 2kg krumplit,mert mondom jo nagy adagot csinaltam.
Mivel grill husit is csinaltam igy konnyu volt a fuszereket osszevalogatni :P

  • ha lehet akkor magos dijoni mustar, ugy 4kanal
  • fuszerkeverekek :bbq, oregano, bazsalikom, egy kis cantucky fuszerkeverek, grill, chili es minden ami megy hozza es van
  • olivaolaj
Ugyanugy mint a husinal itt is jol osszekeverek mindent: a 4 kanal dijoni mustart, a fuszereket es a hat mennyisegtol fuggo oliva olajat.


Fogom a krumplikat megpucoltam oket, majd vastagabb hasabokra szeleteltem.
Elovettem a tepsiket, kiolajoztam oket bele dobtam a krumplit, de ugy, hogy csak az aljan legyem. nem jo ha sok van benne,mert akkor egyik a masikon van es a vegen nem pirul meg jol.
Akkor hat benne van a krumpli, raontom az olajos lotyot es jo alaposan kezzel megforgattam oket. Alufoliaval lefedtem a tepsiket es be a sutobe maxi langra.
Olyan jo 40 perc utan levettem a foliat es megpiritottam oket.
Ha nem felejted el mint ennnn, akkor jo ha neha megrazogatod, hogy ne ragadjon le a krumpli.
Nagyon fincsi!
A kepeket persze elfeletettem megcsinalni, mivel mar nagyon ki eheztem ra es csak azt vartam, hogy kesz legyen :)))))))))))))) Ezen nem latszik jol...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése