Összes oldalmegjelenítés

2010. november 23., kedd

Pasta ala Bibitta

Nagyon szeretjuk a gyors es folleg finom kajat.
En odaig vagyok a bolognai spaghetiert, de a tobbiek inkabb a carbonarat reszesitik elonybe.
Oszinten kicsit sajnalom a penzt a fozotejszinre, ezert utana neztem ,hogyan lehet ezt egy kicsit maskep, de megis hasonloan megcsinalni, ezert leultem bongeszni. Meg is talaltam a megoldast: kremsajt...
Szoval fogom a spaghetit es lobogo, sos, kicsit olajos vizbe aldante megfozom a tesztat.
Aztan fogom a jo kis kajzert es csikokra vagom majd egy kis olajba jol kipiritom.
Sozom kicsit borsozom.
Johet a jo kis olcso es termeszetesen finom sima kremsajt.
Ezt jol - jol osszekeverem es izesitem meg egy kis szerecsendioval.
Ez igy mar nagyon finom es jo, deee
Plusz: lehet bele reszelni es meg jol osszerofogtetni - egy kis reszelt sajttal es EXTRA PLUSZ talalaskor is  fel lehet dobni vele.
VARIANS 2 :
Hat bizony mar sokszor halottam ,hogy a fozotejszint tejfolnek hivtak egyesek, ezert mondom kiprobalom sima tejfolel is (+ nem volt otthon kremsajt,mert reggel megettuk:P).
Nah szoval ugy csinaltam, hogy a jo kis fincsi kajzert jol kipiritottam, izesitettem, jott ra a jo kis 20%os tejfol. Nah es ugye erre is jott a plusz reszelt sajt bele is a tetejere is|:D


nah hat szoval...ilyen az en pastam (olcso-ucso es fincsiii)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése