Összes oldalmegjelenítés

2011. január 31., hétfő

Tepsiben sult mustaros csirkemaj


Szilveszterre is ezt csinaltam, persze lemaradt, mert a kepeket a tesommal csinaltuk es azota sem kaptam meg, viszont azota mar csinaltam egy ujabb adagot :D

Hozzavalok:
  • 1kg csirkemaj
  • 4 kanal mustar
  • fuszerek (rozmaring, bbq, csirkefuszerek)
Fogom a csirkemajat megmosom, lecsopogtettem.
Eloveszek egy tepsit abba szepen kirakom a csirkemajat.
Szilveszterre kisebb darabokra vagtam, masodjara viszont nem es meg kell, hogy valljam ha kisebbre van vagdosva sokkal jobb az ize is mivel jobban atjarja a fuszeres mustar.
Egy kisebb talkaba bele teszem a 4 kanal mustart amire rajonnek a fuszerek.
Eloveszek egy penzlit amivel jol bekenem a csirkemajakat.
Mar kesz is, csak egy 20 percre kell kozepes homersekletu sutobe betenni.
 A teteje szep enyhen piros lesz, szoval ha kell meg lehet hagyni egy 5-10 percet.
Jo etvagyat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése