Összes oldalmegjelenítés

2016. január 20., szerda

Aggodom erted!

szeretek inni...mikor mar rohadtul szomjas vagyok...
mar rengetegszer probalkoztam, hogy beallitom a telefonon, hogy orankent szoljon...sose tettem meg..ne kerdezd, hogy MIERT??? nem tudom..lustasag? nem torodomseg? barmi is volt, ennek VEGE
van egy aplikacio, ami segitsegemre van (hozza kell tegyem mar nagyon reg ota szerettem volna egy ilyen alkamazast, de meg arra se voltam kepes, hogy utana nezzek, nemhogy letoltsem+feltelepitsem), amire vegulis nem is en talaltam, viszont mar 3 napja hasznalom es egyszeruen imadom
akkor most egy kis reklam: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.codium.hydrocoach&hl=hu
errol lenne szo!
beallitottam a sulyomat, a mosgasszintemet es kiszamolta, hogy mennyi vizre van szuksegem
ezutan megadtam az idotartomanyt 8:00-16:00, merthogy ebben a szakaszban dolgozom es ilyenkor sokkal konnyebben tudom tartani az utemtervet + delutan mar nem jarkalok negyedrankent az illemhelyisegre es nem utolso sorban, az egyik legfontosabb, hogy ejszaka nem kell rohangalnom, igy tudok aludni :) juheeeeeeeee
az approl meg annyit, hogy nagyon vicces kis uzenetek jelenek meg mikor szol, hogy fogyassz vizzet pl. Aggodom erted!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése