Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 30., kedd

Mindent bele tepsis paste

Szoval kitalaltuk, hogy csinalunk egy kis pastet, de nem volt otthon csak bolognainak valo, azt pedig nem ertekeltek, ezert lett egy ugymond rakott-tepsis-akarmilyenes pasta.
Hozzavalok:

  • Pasta
  • daralt hus
  • paradicsom suritmeny( ez lehet csak paradicsomle vagy suritett paradicsom vagy darabolt sot akar friss paradicsom)
  • piros paprika
  • bosr so
  • olaj
  • hagyma
  • tejfol
  • sajt
Szoval fogtam a pastat amit bo sos vizben kifoztem es kanal olajal es egy jo nagy csipet soval.
Kozben oda raktam a megpucolt es aprora vagott hagymat egy keves olajon uvegesedni.
A hagymara jott a daralt hus amit eloszor jol atpiritottam majd borsoztam, piros paprikavla meghintettem, ici picit soztam es vegul felontottem a paradicsom suritmenyel. Ezt meg jol osszerotyogtattam es a neheze mar kesz is. Elovettem egy jenai talat aminek az aljat ki olajoztam majd bele ontottem a pasta felet amire egy keves tejfolt ontottem. A kovetkezo reteg a husi volt majd a maradek pasta, ra a maradek tejfol es megszortam reszelt sajtal. 
Nem nehez egyaltalan es nem is olyan nehez vagy idoigenyes.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik a recept, gyors és finom.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon orulok, hogy tetszik. Csak kipattant az otlet, hogy mit csinajak az otthon levo dolgokbol.

    VálaszTörlés