Összes oldalmegjelenítés

2010. november 17., szerda

mese

Fuuu, felentem tegnap a féjszbuukra (www.facebook.com) es lattom, hogy szinte az osszes ismersosom (velem egy korosztalyuak) mind kicsereltek a profilkepuket egy - egy mesefigura kepevel. Persze jott is a "felszolitas", hogy mindenki cserelje ki. Nagyon szerettem szinte mindet. Mindegyik mesehez mas es mas emlekem fuzodik.2 nagy kedvencem "volt", van  az egyik a Balu kapitany a masik pedig a Denver.

Leginkabb a Denverhez fuzodik a legjobb emlekem: epp Karacsony volt, 24-e, ugyebar jon a Jezuska es nalunk szobaajto bezarva en pedig alig vartam ,hogy jojjon. Nah na este kezdodott a Denver (dino jo barat, os idokbol szol hozzad...)hallottam valami zajt a fa korul, ami mindig az eloszobaba volt. Gyorsan oda ugrottam az ajtohoz, hogy itt a Jezuska, mire a Fater, nem jo az ilyen koran... Nah akkor leultem, mert hat a mese az nagyon fontos volt es mikor vege lett kimegyek a konyhaba, mondom csak meglessem en azt a fat, kikukucskaltam es hat lass csodat ott volt a sok ajandek. Volt nagy orom ujongas :D
Ez az emlek nagyon bennem maradt. Mikor meglattam, hogy a volt padtarsam Kudi Denvert rakta ki egybol eszembe jutott es nagyon jol jott igy Karacsony elott. Kosziiiiiiiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése