Összes oldalmegjelenítés

2010. november 29., hétfő

diéta 1nap

Hát persze....nem volt időm kaját csinálni ezért a reggelim es ebédem 1banán és 2 clementin volt. Jó későn értem haya, ezért gyors-fogyokúrás-ízletes...kaját kellet rötyintenem.
Lementem a marketbe, vettem 0%-os joghurtot és zöldségkeveréket, pontosabban nyári zöldség keveréket.
Csirkemell az volt a mélyhűtőbe, kivettem, kiolvasztottam.
Felcsíkoztam majd belevágtam egy serpenyőbe egy kanálnyi olajal jól kisütöttem.Borsoztam, sóztam, bbq, chili és fokhagymáztam.

A megmaradt olajba belevágtam a zöldségkeveréket amit borsoztam, chiliztem es fokhagymáztam.

Az egyik joghortut egy kis kaporral és fokhagymával összekevertem.
Tálalásnál fogtam a zöldséget mellé raktam a husit amit leöntöttem a joghurttal.
Nagyon fincsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése